Gezonder, veiliger, duurzamer, respectvoller…
Gezonder, veiliger, duurzamer, respectvoller…
+++ Vanwege de overheidsmaatregelen inzake het coronavirus hebben wij helaas de bijeenkomsten van 24 maart en de rest van het seizoen 2019 – 2020 moeten laten vervallen. +++
Hoe krijg je mensen zover dat ze hun gedrag veranderen?
Drs. Julie Huibregsten vertelt op 24 maart meer over sociale marketing. Sociale marketing en de technieken van Nudge helpen je namelijk om doelgroepen te bereiken én mensen ertoe te verleiden hun gedrag te veranderen met behulp van jouw product of dienst.
Aan de hand van marketingprincipes en sociale psychologie vertelt Julie Huibregtsen meer over perceptie en persona’s en hoe olifantenpaadjes je kunnen helpen mensen gezondere, veiligere of duurzamere keuzen te laten maken.
Julie Huibregtsen richt zich sinds 2008 als een van de eersten in Nederland op het trainen en begeleiden van professionals in Sociale Marketing. Ze is internationaal geschoold op de Universiteit van Brighton en het National Social Marketing Centre (UK) en bestuurslid van de European Social Marketing Association (ESMA), waarmee zij het inmiddels alweer het vijfde Europese congres organiseert, ditmaal in Thessaloniki, Griekenland in oktober 2020.
Kijk voor een uitgebreid profiel op haar LinkedInpagina, of op www.socialemarketing.nl.
Inloop 18.00 – 18.15 uur
Buffet 18.15 – 19.15 uur
Spreker 19.15 – 20.30 uur
(uitloop mogelijk: afronding/nabespreking met drankje aan tafel of bar). Locatie: Brownies & DownieS Alkmaar, Kanaalkade 17, 1811 LP Alkmaar
PS: Noteer alvast de data van de komende CNNH-bijeenkomsten:
– 12 mei 2020
– 23 juni 2020