ARBEIDSMARKTCOMMUNICATIE IN EEN KRAPPE ARBEIDSMARKT. HOE DOE JE DAT?

De arbeidsmarkt staat onder druk. Ook in je eigen sector zal dit vast en zeker geen onbekend fenomeen zijn. Je moet als organisatie dus aan de bak!

Natuurlijk, het hebben van een alles verbindende cultuur en een vlammend beleid ter behoud van je mensen gaan je zeker helpen om dit probleem te lijf te gaan. Maar is dat genoeg? In veel gevallen zul je ook het wervingsinstrument van stal moeten halen. Maar hoe val je met jouw geluid nog op tussen anderen? Zeker online. En moet je alsmaar harder gaan schreeuwen om nog gehoord te worden of wordt het juist tijd om te luisteren? Deze avond laat Arjan een aantal ingrediënten de revu passeren, die je arbeidsmarktcommunicatie naar een hoger plan kunnen trekken.

Geen kant en klaar recept, maar volop inspiratie om naderhand zelf een passend arbeidsmarktcommunicatie recept samen te stellen of je huidige wat meer smaak te geven.

Arjan Zuurbier is een enthousiaste en ervaren marketing en communicatie strateeg en roerganger van buro bundeling. Voor uiteenlopende klanten in de publieke sector, maar ook daarbuiten, maakt hij merken betekenisvol door op zoek te gaan naar de essentie. Niet alleen vanuit merken, maar juist ook vanuit de doelgroepen gezien.

Met dit unieke vertrekpunt zorgt hij met zijn team voor een rode draad in marketing en communicatie. Door te onderzoeken en positioneren, ontwerpen en vertellen, en natuurlijk realiseren, gaan zij de connectie met je doelgroepen aan. Of dat nu je klanten, werkzoekenden, partners of bijvoorbeeld je eigen medewerkers zijn.

Programma
18.00 uur – Inloop, borrelen en bijpraten
18.15 uur – Aan tafel!
19.15 uur – Inspiratiesessie door Arjan Zuurbier

Heel graag tot dan! Via deze link kun je je aan- of afmelden. Aanmelden kan tot donderdag 12 januari 16.00 uur!

Bestuur Communicatienetwerk Noord-Holland

Jane, Carina, Hester, Maarten en Claudine